Julkiset asiakirjat

Tältä sivulta löytyvät yhdistyksen säännöt sekä verkkosivujen tietosuojaseloste (Rekisteriseloste - Myllypuron Martat ry (marttayhdistys.fi). Tietosuojaselosteessa kuvataan, mitä henkilötietoja jäsenistä kerätään verkkosivuilla jäsenhuoneeseen kirjautumista varten, mistä ne saadaan, miten niitä säilytetään, mihin niitä käytetään ja mihin jäsen voi olla yhteydessä tiedustellakseen omia tietojaan, muuttaakseen niitä tai poistaakseen ne.

Marttayhdistysten varsinaista jäsenrekisteriä ylläpitää Marttaliitto. Kullakin yhdistyksellä on mahdollisuus saada sinne kahdet tunnukset. Myllypuron Martoilla käyttöoikeus Marttaliiton jäsenrekisteriin on sihteerillä ja puheenjohtajalla. Marttarekisterissä on tiedot yhdistyksestä, toimintaryhmistä sekä kaikista yhdistysten jäsenistä, luottamustoimista, ansiomerkeistä ja laskutuksesta.

Yhdistys voi päivittää rekisterissä omia perustietojaan, jäsenten tietoja sekä luottamustoimia. Marttaliitossa lisätään uudet jäsenyydet, poistetaan jäsenyydet sekä tehdään yhdistysten vaihdot. Henkilötietojen käsittelystä Marttaliitossa löytyy lisätietoa täältä: Henkilötietojen käsittely | Martat . Kohdasta Tietosuojaselosteet | Martat löydät Marttaliiton jäsenrekisterin tietosuojaselosteen.