Muutoksia kevään toimintakalenterissa

13.3.2024

Myllypuron Marttojen kevätkausi on jo hyvässä vauhdissa. Jäsenkirje kevään ohjelmasta on valmisteilla, tässä ennakkotietoa kahdesta muutoksesta, jotka ovat tulossa ohjelmaan:

1. Marttakerho vaihtaa ohjelmaansa 26.3.24 klo 15.00 Myllypuron kirkolta alkavaan Itä-Helsingin ekumeenisen ristisaattoon, joka päättyy klo 19.30 Kontulan Mikaelin kirkolle. Matkan varrella poikkeamme  Liikuntamyllyllä olevassa Ortodoksisessa kappelissa, samoin  Kontulan ostarilla olevassa kappelissa. Ohjelma alkaa keitto- ruokailulla,  matkan varrella tarjoillaan teetä ja kahvia lopuksi iltapala tarjoillaan Mikaelin kirkolla. Matkasta voi poistua koska vaan tai liittyä mukaan milloin vain. Kerhon 26.3 ohjelma siirtyy keväämmäksi. Tervetuloa ulkoilemaan ja ruokailemaan kansamme
  2. Marttaillan 14.5 suunniteltu ohjelma (Kasviproteiinit ruoanlaitossa) siirretään syksyyn. Tilalle tulee kaikille avoin ilta teemalla "Jäätkö koukkuun - Myllypuron Martat opastavat virkkauksen saloihin". Saimme Novitalta erän lankoja, joita on tarkoitus käyttää käsityötaitojen opastamiseen.